SeaTime

הפלגות בעולם

הפלגות בעולם

הפלגות בעולם – לגלות את הקסם

הרגע הזה ביום שבת שאתם עוזבים את המרינה באתונה, ספליט או פטייה, ומפליגים לעבר היעד הראשון בחופשת היאכטות השנתית שלכם,  מרגש אתכם כמו בפעם הראשונה. אתם יודעים שבעוד כמה שעות תגיעו למרינה חדשה, או כזו שהייתם בה בעבר ופשוט כיף לחזור אליה, ולמחרת תקומו ליום מופלא של הרפתקאות שייט. חופשה על יאכטה זה לא דבר שאפשר לתאר במלים, מי שלא היה פשוט לא יכול להבין. אז חפשו לכם את היאכטה לחופשה הבאה, 

תדרוך מפורט והכנה לחופשה

שנים של ניסיון ואהבה לים

השכרת יאכטה לסקיפרים

אתם מחזיקים בהגה, לפניכם כניסה למרינה חדשה באי יווני קטן. אתם קצת במתח לקראת העגינה, אבל יודעים שבעוד שעה תשבו עם כוסית אוזו בטברנה ותנצרו את הרגע הזה לנצח. זה לא חלום, אלא החופשה השנתית של אלפי סקיפרים בישראל. עם חברים או בני משפחה, על יאכטה רגילה או קטמרן, זה לא משנה, כי זה תמיד יהיה מושלם. תנו לנו למצוא לכם את היאכטה המושלמת וללוות אתכם לאורך כל התהליך, כדי שזו באמת תהיה חופשה בלתי נשכחת. 

טיולי יאכטות מאורגנים – פלוטילות

להפליג על יאכטה זה תענוג, אבל להפליג בקבוצה של יאכטות זה תענוג כפול! כל אחד ביאכטה משלו, באינטימיות שכולנו אוהבים, אבל כאשר מגיעים למפרץ או למרינה, תמיד כיף לטייל יחדיו ולעשות פעילויות משותפות. לכל פלוטילה מצטרפים מדריכים שנותנים יד בכל שלבי ההפלגה, החל מקבלת היאכטה ועד לתפעול תקלות במהלך השבוע. מדי שנה אנו יוצאים לפלוטילות מסביב לעולם – יוון, קרואטיה, צרפת, איטליה, סיישל, תאילנד ועוד. מתאים לבוגרי קורס משיט 30קורס ביוון וסקיפרים ותיקים.

להכיר את סי טיים
קורס סקירפים ASA ביוון

קורס סקיפרים ביוון

השילוב המושלם בין חופשת יאכטה לבין קורס סקיפרים! שבוע של הפלגה בין איי יוון, במהלכו לומדים את כל מה שצריך לדעת כדי להיות סקיפרים ולשכור יאכטה בחו”ל – מפרשים, עגינות, תמרונים, קשר, מנוע ועוד ועוד. הקורס ביוון מיועד כל אחד שחלם להשיט יאכטה ורוצה להגשים את החלום בדרך המהנה והמקצועית ביותר. מתאים גם לסקיפרים בעלי רישיון, שרוצים לצבור ניסיון נוסף.