GIFT CARD
צור קשר
פורטל לימודים הזמנת יאכטות במועדון
לוח פעילויות מועדון תחזית מזג אוויר

הפלגה באזור רודוס

10312 Views
25.07.2021

מרינה רודוס החדשה

המרינה החדשה ממוקמת בצד המזרחי, לקראת השפיץ הצפוני של האי רודוס. נחנכה לפני כ-5 שנים, והיא מהווה תחליף מבורך למרינה הישנה במנדרקי. יותר ויותר חברות השכרה פותחות בסיס צ’ארטרים במרינה, ובכך מאפשרות יציאה קלה ונוחה להפלגה באיזור מקסים זה. המרינה מאוד מסודרת, עם רציפים נוחים ושלל מתקנים, החל משירותים ומקלחות נעימים ומסודרים, ועד WIFI מהיר ברציפים. 

מרינה רודוס החדשה

האיים הדודקנזיים (Dodacnese) ביוונית: 12 האיים: ממוקמים בצידה המזרחי של יוון ונושקים לחופי טורקיה. המרכזיים והמוכרים שבהם הם רודוס וקוס, אך הם כוללים עוד עשרות איים מרהיבים שהופכים את ההפלגה באזור לחוויית שייט נפלאה ומרתקת. אוהבי הרוח והמפרשים ייהנו לרוב מרוח צפון-מערבית טובה מאוד, ומי שמחפש את השקט ישמח לדעת שאזור זה הרבה פחות עמוס ביאכטות לעומת אזור אתונה ולפקדה. מעבר להפלגות, יש הרבה מה לעשות ולראות באיים.

סימי:

  • האי הנפלא מכיל מגוון גדול של מפרצים ציוריים, ובראשם המפרץ הצפוני בו שוכנת העיר סימי. המחזה עוצר הנשימה של הבתים הצבעוניים הוא מראה שלא תשכחו, הודות לאיטלקים ששלטו באי בתחילת המאה -20. בתוך הסמטאות של העיר תמצאו חנויות מעצבים ומסעדות טובות, ולאורך הרציף בתי קפה נחמדים. מומלץ לטפס על הגבעה בצד הדרום-מזרחי, וגם לטייל לאורך המפרץ עד לחלקו הצפון-מערבי.

טילוס:

  • האי Tilos שוכן באמצע הדרך בין Symi ל-Kos, והמרינה נמצאת במפרץ הגדול בחלקו המזרחי של האי. העיירה Livadhi, קטנה וקסומה , מושלמת לכל מי שמחפש את הפשטות של יוון, עם הרבה שקט ושלווה. מומלץ לטייל ברחובות היפים ולאורך רצועת החוף.
  • המפרץ של Tilos שקט ומוגן ברוב ימות השנה ויכול להוות מקום מצוין לחתירת בוקר ב- SUP או שחיה.

ניסירוס:

  • האי העגול הוא אטרקציה תיירותית נפלאה באזור זה, בעיקר בשל היותו חלק מהר געש פעיל המושך אליו תיירים רבים המגיעים במעבורות מ- Kos.
  • אנו ממליצים לשכור רכב או קטנוע במרינה, לנסוע מוקדם בבוקר לשמורה הממוקמת בלוע הר הגעש, הדרכים היפות מתפתלות לאורך צלע ההר ומהן נשקף נוף מדהים, משם ניתן להמשיך ל- Nikia שהוא ככל הנראה הכפר עם הנוף הכי יפה ביוון, או לבראנץ’ בקפה-מרפסת המשקיפה אל לוע הר הגעש בכפר Emporios (בית קפה יחיד ומצוין עם תפריט מצומצם בהתאם למצרכים שהיו במכולת באותו הבוקר…). בהמשך ניתן להשתכשך במרחצאות חמים ולסיים את היום עם בירה קרה בעיירת החוף Mandraki.

כתבנו עבורכם מדריך מסודר ומקיף של האיזור, מוזמנים לפנות למחלקת הצ’ארטרים שלנו כדי להזמין יאכטה באיזור מדהים זה.